Rychlá (a hlavně dobrá) zpráva ze světa monster

Larry Correia vytvořil svět Lovců monster, který se stal globálním fenoménem. To je zcela nepopiratelný fakt. Stejně jako to, že jeho knihy u nás vydává (a logicky také nechává překládat) nakladatelství Fantom Print. A nyní si představte, co by se stalo, kdyby se v tomto světě dostala ke slovu ryze česká monstra. Draků, elfů a upírů je všude dost, ale lokální potvory a netvoři, to už je zcela jiná káva!


Holky z lesní školky se už nemohou dočkat,
až se začtou do povídek ze světa Lovců monster.
Od chvíle kdy jsem jim řekl, že budu v antologii s Larrym,
kreslí všude rohaté smajlíky a písmena MHI*.
*(Monster Hunter International)

A pokud už tu budeme mít ryze české příšerky, měla by je přece lovit podle pravidel tohoto světa místní organizace Lovců monster... Líbí se vám ta představa? Věřím, že ano. A nyní si ještě představte, že povídky o lovu na tato monstra napíší vaši oblíbení čeští autoři. Tedy kromě té krátké úvodní, tu by si střihl samotný Larry. Zní to neuvěřitelně? Jenže i tajné sny se někdy plní. Zvláště, když je zastřeší samotný Fantom team.

Kniha vyšla 17. dubna, takže nic víc již vědět nepotřebujete, možná jen to, jestli ji už mají naskladněnou ve vašem oblíbeném knihkupectví, nebo si antologii Lovci monster objednáte po internetu. Doufám, že si užijete příběhy s jezinkami, bludičkami, vodníky, hejkaly nebo můrami, a budete se u nich bavit minimálně tak, jak jsem se já bavil u psaní své povídky s názvem Hraničník. 

Bylo mi skutečně ctí, stát se na malou chvíli oficiálním spolutvůrcem tohoto krásného bohatého a propracovaného (i když velmi dravého a nebezpečného) světa Lovců monster, a zanechat v něm svoji stopu :-)

Oskar

Komentáře

  1. Monstra jsou v pohodě. Já se nejvíc bojím těch monster, která jsou k nerozeznání od obyčejných lidí :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máš pravdu, z těch mám teda taky lufta.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky